فقط واسه رئال مادرید
فقط واسه رئال مادرید



only4real-madrid

ستاره پرتغالی رئال مادرید با زدن دو گل به چلسی، پاسخ صحبت های اخیر ژوزه مورینیو را داد

سایت گل- رئال مادرید ساعاتی پیش در فینال گینس کاپ موفق شد تا با نتیجه 1-3 از سد چلسی عبور کند و دو گل از سه گل رئال توسط کریستیانو رونالدو به ثمر رسید؛ ستاره ای که اخیرا مورینیو به او طعنه زده بود.

اما حالا رونالدو با این دو گل پاسخ محکمی به سرمربی اسبق تیمش داد. درپایان دیدار فینال گینس کاپ کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد و درهمین راستا گفتگوی کوتاهی را با خبرنگاران انجام داد:

*بردتان مقابل چلسی قاطعانه بود. نه؟

تیم ما هربار بهتر می شود. این بازی مهمترین بازی ما در پیش فصل بود و به علاوه مقابل قدرتمندترین حریف ممکن قرار گرفتیم. تیم ما خیلی خوب بود ونتیجه بازی هم نتیجه عادلانه ای بود. چون ما بهتر از حریف کار کردیم. من حالم خوب است. راضی و خوشحالم و با گلهایم به تیم کمک کردم. این کاری است که می بایست انجام می دادم.

*گل اولت دراین بازی را باخشم و عصبانیت جشن گرفتی. نگاهت به نیمکت چلسی بود؟

من به نیمکت تیم خودم و به هم تیمی های خودم نگاه می کردم

*نظرت درمورد تغییر پستت در زمین مسابقه چیست؟

من عملا در همان پستی بازی می کنم که قبلا نیز بازی می کردم و از این بابت احساس راحتی و رضایت می کنم

*نظرت درمورد صحبت های اخیر مورینیو در مورد «رونالدوی واقعی» چیست؟

من دوست دارم که در داخل زمین حرفم را بزنم. حرفهای خارج از زمین نه روی من تاثیر می گذارد و نه به من آسیبی می رساند.

'A mí me gusta hablar en el campo, lo de fuera no me afecta'  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, توسط amin babaei |